Dime je kanadsko skateboarding podjetje, ustanovljeno leta 2005, s sedežem v Montrealu. Od ustanovitve se je Dime iz majhne skupine prijateljev razvil v eno vodilnih blagovnih znamk za skate na svetu. Znana je po svojih humornih skate videoposnetkih, vodenju skate trgovine, ustvarjanju kolekcij oblačil in dodatkov, predvsem pa po organizaciji Dime Glory Challenge - edinstvenih skate tekmovanj, ki se osredotočajo na zabavo in razvedrilo, ne pa na tradicionalno obliko tekmovanja. Vse to poudarja njihovo geslo "najprej humor, potem drsanje". Dime je znan po tem, da je čist in zabaven, zato je v celoti zavezan podpori subkulture rolkarjev, hkrati pa ima tudi širok doseg in privlačnost. Blagovna znamka velja za preprosto, lahko razumljivo, nepretenciozno, a hkrati pionirsko in edinstveno. V konkurenčnem okolju skate znamk to veliko pove o njihovem statusu. Ustanovitelji znamke Dime so Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl in Alexis Lacroix. Vincent Tsang se je kasneje pridružil kot umetniški direktor in vodja trženja. Glavni cilj je bil ustvariti odlične skate videe, ki prikazujejo montrealske spote, vendar je Dime kmalu postal fenomen, znan tudi zunaj skate skupnosti, zahvaljujoč osebnostim, kot so Virgil Abloh, Kaytranada in Lily Rose Depp.
Prikaži vse izdelke DIME