Študenti so hodili v šolo s aktovki v roki. Že zdavnaj je bila alternativa na ta način samo nošenje učbenikov v naročju. Nekega dne pa so študenti na univerzi v Washingtonu odkrili Jansport nahrbtnike, ki že več kot pol stoletja zaščitijo vse naše knjige in publikacije iz dežja.
, vendar korenine Jansport niso Toliko univerzitetnih kampusov, ampak gore. Ustanovitelj Jansport Murray Pletz je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja osvojil oblikovalsko nagrado za svoj dizajn aluminijastega nahrbtnika. Po uspehu je Murray s svojim dekletom Janom stavil, da če bi lahko okvir naredil v nahrbtnik, ki bi bil uspešen, bi po njej poimenoval svojo novo blagovno znamko. No, majhen spojler v obliki zdaj dobro znane blagovne znamke vam nakazuje, da ji je uspelo.
Glavne vrednosti blagovne znamke Jansport so kakovost, dolgoročna zanesljivost, trajnost in delovanje. Blagovna znamka, ustanovljena leta 1967, se ne osredotoča več na sam izdelek, ampak tudi na podporo turistični skupnosti na več načinov. Lahko imate spremljevalca v polni velikosti z zgodovino na hrbtu, ki lahko z veseljem nosite vse, kar potrebujete za odpravo.
Prikaži vse izdelke JanSport