Diesel je leta 1978 ustanovil Renzo Rosso z vizijo ustvarjanja inovativnih izdelkov iz džinsa. Navdih za ime blagovne znamke je bila takratna naftna kriza, zaradi katere je dizel postal simbol alternativne energije. Renzo je želel, da bi se njegova blagovna znamka razlikovala od prevladujočega trga običajnih oblačil in dosegla svetovno občinstvo. Besedo "diesel" je izbral, ker jo je bilo enostavno izgovoriti in razumeti v katerem koli jeziku. Slogan "Za uspešno življenje" odraža bistvo identitete znamke Diesel. Z ustvarjalnimi in provokativnimi oglaševalskimi kampanjami se je Diesel uveljavil kot vodilni na področju mode in komunikacij. Blagovna znamka je vedno izzivala status quo in šla svojo pot. Diesel je močno prisoten po vsem svetu z več kot 5.000 prodajnimi mesti in več kot 400 monobrand trgovinami, od tega 37 v ZDA. Od ustanovitve je podjetje izdelalo več kot 2 000 različnih vrst opranega džinsa.
Prikaži vse izdelke Diesel